ثبتنام استارتاپها
در رویداد روز دمو
راهنمای ثبتنام استارتاپها برای شرکت در رویداد روز دمو
برای ثبتنام و شرکت در رویداد روز دمو، باید فرمی را که در انتهای این صفحه قرار دارد، تکمیل و برای ما ارسال نمایید. این فرم شامل دو بخش معرفی استارتاپ و معرفی محصول استارتاپی است.
پس از تکمیل و ارسال فرم، اطلاعات هر استارتاپ توسط تیم مدلین بررسی و در صورت نیاز یک جلسه مصاحبه آنلاین با حضور نماینده تیم استارتاپی برگزار میگردد و نتیجه از طریق ایمیل به اطلاع تیم خواهد رسید.
راهنمای تکمیل فرم:
یک. مشخصات استارتاپ:
در این بخش اطلاعات کلی در خصوص استارتاپ خود شامل نام و سال تاسیس استارتاپ، اطلاعات نماینده تیم را وارد خواهید کرد. در تکمیل اطلاعات این بخش لازم است به موارد زیر دقت کنید:
عنوان استارتاپ خود را کامل بنویسید. استارتاپ شما با این عنوان به سرمایهگذار معرفی خواهد شد.
لوگوی استارتاپ را با کیفیت عالی و در فرمت png بارگذاری نمایید.
نماینده تیم استارتاپی باید به تمامی جزئیات و اطلاعات استارتاپ آگاهی کامل داشته و مورد اعتماد تمامی اعضای تیم باشد. تمامی مکاتبات و جلسات در مرحله غربالگری اولیه با نماینده تیم استارتاپی برگزار خواهد شد.
ایمیل و شماره تلفن راههای ارتباطی برگزارکنندگان رویداد با تیمهای استارتاپی است، پس حتما از درستی اطلاعات اطمینان حاصل کنید.
با توجه به وضعیت و پیشرفت محصول و وضعیت آن در بازار، شما ممکن است در مراحل مختلف جذب سرمایه قرار داشته باشید. در آخر این بخش لازم است با توجه به تاریخچه جذب سرمایه استارتاپ و وضعیت محصول خود، اعلام نمایید که برای کدام مرحله از جذب سرمایه اقدام مینمایید.
دو. مشخصات محصول استارتاپی:
برای شرکت در این رویداد باید حداقل کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) را طراحی کرده و ساخته باشید و در صورت امکان، محصول را به تعدادی از مشتریان اولیه عرضه کرده و بازخورد آنها را دریافت کرده باشید.
در این بخش، استارتاپ خود را معرفی میکنید و توضیحاتی در خصوص ویژگیهای محصول،تکنولوژی مورد استفاده در ساخت محصول، ارزش ایجاد شده برای مشتری، مشتریان و اندازه بازار وعملکرد محصول تا به این لحظه را اعلام مینمایید.
در پاسخگویی به سوالات این قسمت از فرم دقت نمایید که وارد جزئیات فنی و تکنولوژی محصول نشوید.پیشنهاد میکنیم در تکمیل این بخش از فرم موارد زیر را در توضیحات خود مشخص نمایید:
محصول نهایی شما چیست و چه ارزش افزودهای برای کاربر دارد؟
ویژگیهای کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) شما چیست؟
برتری محصول شما از دید تکنولوژیک چیست؟
مشتریان شما چه کسانی هستند و اندازه بازار شما چیست؟
بازخورد مشتریان در استفاده از MVP شما چه بوده است؟