جذب سرمایه چشمگیر شرکت Hinge Health و ارزش‌گذاری 6.3 میلیارد دلاری آن

0 267

شرکت سلامت اسکلتی- عضلانی دیجیتالِ هینج هلث (Hinge Health) در سری E سرمایه‌گذاری موفق شد سرمایه چشمگیر 600 میلیون دلار را جذب کند. این سرمایه‌گذاری ارزش این شرکت را به 6.3 میلیارد دلار رساند. سرمایه جدید جذب‌شده نسبت به آخرین جذب سرمایه این شرکت – ۳۰۰ میلیون دلار در ژانویه پیشین – دو برابر شده است.  

شرکت هینج، مراقبت‌های اسکلتی – عضلانی و درمان فیزیکی در خانه را برای کارمندان و افراد ارائه می‌نماید. محصول این شرکت شامل یک تبلت و مجموعه سنسورهای پوشیدنی است که از طریق تمرینات ورزشی و با هدف پیشگیری و توانبخشی درد حاد و مزمن، کاربر را هدایت می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق پیام، تماس یا ایمیل به مربی شخصی دسترسی داشته باشند.

به گزارش شرکت هینج، مشتریان سازمانی آن به بیش از 575 سازمان رسیده‌اند و شرکت با تقاضای روزافزون میلیون‌ها آمریکایی که به دنبال مراقبت‌های قابل دسترس برای کمر درد و درد مفاصل هستند، روبرو است.

تاکنون بیش از یک میلیارد دلار در شرکت هینج هلث سرمایه‌گذاری شده که ایجاد یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های بالینی، علوم داده و تحقیق و توسعه در سلامت دیجیتال را ممکن ساخته‌است.

منبع خبر: fiercehealthcare

ادغام شرکت تحقیقاتی و ژنتیک 23andME با شرکت تله‌مدیسین Lemonaid Health

شرکت تحقیقاتی و ژنتیک مصرف‌کننده 23 اند می (23andMe)، اعلام کرد که برای ادغام با شرکت لمونید هلث (Lemonaid Health) به توافق رسیده است. این خرید که ارزش آن 400 میلیون دلار اعلام شده، خدمات نوآورانه تله‌مدیسین و خدمات تحویل داروی لمونید هلث را به تجارت مصرف‌کننده‌ی 23 اند می اضافه می‌کند.

لمونید هلث که در سال 2013 تاسیس شده، دسترسی مستقیمی به مراقبت‌های مورد نیاز، از مشاوره تا درمان، را در اختیار بیماران قرار می‌دهد. این شرکت از دستورالعمل‌های مبتنی بر شواهد و به‌روز‌ترین پروتکل‌های بالینی برای ارائه باکیفیت خدمات مراقبتی با هزینه‌های کمتر استفاده می‌کند. همچنین برای تسریع درمان، نسخه‌‌های دارویی از طریق پلتفرم این شرکت، به سرعت و رایگان در اختیار بیمار قرار می‌گیرند.

23 اند می، این خرید را به عنوان گامی برای ورود به فضای مراقبت‌های اولیه در نظر گرفته است، تا آزمایش ژنتیک را به عنوان راهی برای ترویج پزشکی پیشگیرانه و شخصی‌سازی‌شده مطرح نماید.

منبع خبر: hitconsultant

افزایش ارزش شرکت سلامت دیجیتال Truepill به 1.6 میلیارد دلار و ورود آن به بخش B2B خدمات سلامت

شرکت سلامت دیجیتال تروپیل (Truepill) در دور سرمایه‌گذاری سری D، 142 میلیون دلار جذب کرد. به گفته این شرکت، سرمایه جدید مجموع بودجه دریافتی این شرکت را به 256 میلیون دلار افزایش داده و ارزش آن را به 1.6 میلیارد دلار می‌رساند.

تروپیل پس از توسعه‌ی یک شبکه‌ی تله‌هلث، تشخیصی و داروخانه‌ای برای مصرف‌کنندگان، در حال حاضر متصدیان خدمات سلامت مانند پرداخت‌کنندگان، ارائه‌دهندگان و گروه‌های کارفرمایی را هدف قرار داده است.

از بعد از دور سرمایه‌گذاری سری C که در آگوست گذشته و با مبلغ 75 میلیون دلار انجام شد، تروپیل علاوه بر آغاز خدمات تشخیصی و تله‌هلث خود، برنامه سلامتی کووید- 19 و پیشنهادات تجارت الکترونیک داروخانه مجازی خود را راه‌اندازی نمود. این شرکت تاکنون 10 میلیون نسخه دارویی را ارسال کرده، تقریبا 1 میلیون تست تشخیصی انجام داده و بیش از 50 هزار معاینه از راه دور در هفته را تسهیل کرده است.

منبع خبر: techcrunch

همکاری Northwell Health و Aegis Ventures برای سرمایه‌گذاری بر روی هوش مصنوعی، با هدف پرداختن به کیفیت و هزینه‌‌های خدمات سلامت

شرکت نورث‌ول هلث (Northwell Health)، یک سیستم بهداشتی مستقر در نیویورک، با هدف تمرکز بر فضای هوش مصنوعی، با استودیوی استارتاپی ایجز ونچرز (Aegis Ventures) وارد همکاری می‌شوند. شرکت مشترک جدید جی. وی. (JV) نام خواهد داشت. این همکاری و سرمایه‌گذاری بر استفاده از هوش مصنوعی برای پرداختن به مشکلات کیفیت، برابری و هزینه در خدمات سلامت تمرکز خواهد داشت.

به عنوان بخشی از این قرارداد، ایجز ونچرز متعهد شده در مرحله اولیه سرمایه‌گذاری در این پروژه، که به دنبال ترکیب تجربه بالینی نورث‌ول و هوش تجاری ایجز است، 100 میلیون دلار اختصاص دهد. هدف جی. وی. این است که با تیم‌های بالینی نورث‌ول در طول فرایند توسعه و پیاده‌سازی ابزارهای هوش مصنوعی، همکاری کند.

به طور خاص، تیم‌ها روی استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به پیش‌بینی، تشخیص و مدیریت شرایط سلامتی و همچنین ساخت ابزارهایی برای شناسایی و حذف ناکارآمدی‌های عملیاتی کار خواهند کرد.

منبع خبر: mobihealthnews

تایید و تجویز رسمی دوره درمانی دیجیتال HelloBetter Stress and Burnout توسط دولت آلمان برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان

دوره درمانی دیجیتال هلوبتر (HelloBetter Stress and Burnout) توسط موسسه فدرال داروها و تجهیزات پزشکی آلمان به عنوان یک برنامه سلامت دیجیتال (DiGa) تایید شده و به صورت رسمی قابل تجویز است. گفته می‌شود این اپلیکیشن تحت وب، اولین و تنها نسخه درمان دیجیتال برای درمان علایم فرسودگی شغلی است.

هلوبتر استرس یک مداخله سلامت دیجیتال برای درمان استرس، خستگی، بی‌خوابی و فرسودگی است. علاوه بر نسخه وب، یک اپلیکیشن تلفن همراه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که مبتنی بر درمان شناختی- رفتاری است. روانشناسان از طریق دوره‌های درمانی، بیماران را راهنمایی می‌کنند و حمایت و بازخورد لازم را ارائه می‌دهند.

بیماران یاد می‌گیرند که چگونه از طریق تکنیک‌های ذهن‌آگاهی، فعال‌سازی رفتاری و آموزش روانی، سطح استرس خود را کاهش دهند. اثربخشی درمان‌های این دوره توسط چندین مطالعه بالینی اثبات شده است.

تایید این درمان توسط دولت باعث می‌شود که این روش درمانی تحت پوشش بیمه و در اختیار 50 میلیون بزرگسال آلمانی قرار بگیرد.

منبع خبر: Hellobetter.de

مجوزهای FDA برای تست کووید-19 در منزل Detect، سیستم پایش علایم حیاتی Sibel Health و درمان دیجیتال واقعیت مجازی تنبلی چشم شرکت Luminopia

شرکت فناوری سلامت دتکت (Detect) مجوز استفاده اضطراری FDA را برای آزمایش کووید- 19 مولکولی خود که قابل انجام در خانه است، دریافت کرد. آزمایش دتکت، از یک اپلیکیشن برای کمک به کاربران برای انجام و تفسیر نتایج آزمایش خود استفاده می‌کند. همچنین این شرکت اعلام کرده که در حال کار بر روی یک سیستم کارت الکترونیکی سفر با خدمات تله‌هلث است تا بتوان از آن برای سفر و شرکت در رویدادها استفاده نمود.

شرکت سیبل هلث (Sibel Health) که یک شرکت زایشی از دانشگاه نورث وسترن است، برای سیستم پایش بیمار خود تحت عنوان پلتفرم آنه وان (ANNE One)، تاییدیه FDA دریافت کرد. این سیستم قادر است علایم حیاتی بیمار را با سنسورهای پوشیدنی خود ثبت کند. آنه لیمب (ANNE Limb) برای پایش دمای پوست و دمای بدن و آنه‌چست (ANNE Chest) برای ضربان قلب، نرخ تنفسی، گام‌شماری، وضعیت بدن و پایش دمای پوست استفاده می‌شوند. سیبل از یک اپلیکیشن تلفن همراه بهره می‌برد که اطلاعات بالینی بیمار را به صورت آنی در اختیار مراقبین قرار می‌دهد.

شرکت لومینوپیا (Luminopia) مستقر در ماساچوست، موفق شد برای درمان دیجیتال واقعیت مجازی خود با تمرکز بر بهبود تنبلی چشم کودکان، FDA De Novo دریافت کند. این درمان که لومینوپیا وان (Luminopia One) نام دارد، برای کودکانی در سنین 4 تا 7 سالگی که مبتلا به این مشکل هستند طراحی شده و بر بهبود تیزبینی تمرکز دارد. کودکان با استفاده از یک هدست واقعیت مجازی، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی انتخابی خود را به صورت «تغییریافته‌ی درمانی» مشاهده می‌کنند. سیستم از الگوریتم‌هایی برای اصلاح محتوای انتخابی بیمار استفاده می‌کند و به مغز کودک کمک می‌کند تا محرک‌های هر دو چشم را دریافت کند.

منبع خبرها: mobihealthnews

Mobihealthnews

Mobihealthnews

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.