دنیای سلامت دیجیتال در هفته‌ای که گذشت

0 944

Bayer برنامه‌ی جدید مشارکت در سلامت دیجیتال G4A خود را آغاز می‌کند

Bayer به‌عنوان بخشی از برنامه‌ی جدید مشارکت در سلامت دیجیتال G4A خود، از پنج شرکت استارتاپی پشتیبانی خواهد کرد. تمرکز این برنامه بر پرورش یک اکوسیستم سلامت دیجیتال خواهد بود که راه‌ حل‌های مراقبت یکپارچه در زمینه‌های بیماری‌های قلبی و متابولیک، انکولوژی و سلامت زنان را پیش می‌برد.

این شرکت‌ها از میان ۴۰۰ درخواست از ۶۵ کشور جهان و بر اساس تناسب اهداف استراتژیک کنونی و آینده انتخاب شده‌اند. برنامه‌ی مشارکتی Bayer G4A در دو بخش «Growth Track» با استارتاپ‌های تازه‌تأسیس و «Advance Track» با شرکت‌های سلامت دیجیتالی که به دنبال معاملات بزرگ‌تر تجاری هستند، همکاری می‌کند.

شرکای انتخابی این دوره برای بخش Growth Track، استارتاپ‌های Caria و Elly Health هستند که برنامه‌هایی حمایتی به ترتیب در زمینه‌ی زنان و بیماری‌های مزمن ارائه می‌کنند. در بخش Growth Track، Decipher Biosciences در زمینه‌‌ی آزمایشات ژنومیک، Sweetch، بستر بهینه‌سازی مدیریت بیماری و MyONCARE یک پلتفرم سلامت دیجیتال برای هماهنگی فرایندهای سلامت، برای این همکاری انتخاب شده‌اند.

Bayer یک بنگاه سرمایه‌گذاری جهانی با خدمات اصلی در حوزه‌های مراقبت سلامت و تغذیه است.      Bayer G4A (پیش‌تر با نام Grants4Apps فعالیت داشته است) برنامه‌ای برای شناسایی فناوری‌های جدید سلامت دیجیتال، مدل‌های تجاری و روند بازار است که برای شرکت‌های سلامت دیجیتال در داخل و خارج از Bayer پل‌هایی ایجاد می‌کند. از سال ۲۰۱۳ این شرکت از بیش از ۱۵۰ شرکت سلامت دیجیتال حمایت کرده است.

منبع خبر از digitalhealthnews

جذب سرمایه‌ی ۴۵ میلیون دلاریِ شرکت Well Health

این هفته، شبکه‌ی ارتباطی بیمار Well Health اعلام کرد یک دور سرمایه‌ی ۴۵ میلیون دلاری در سری  C را به رهبری Lead Edge Capital جذب کرده است. با این بودجه، Well Health از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۱۵، ۷۵ میلیون دلار سرمایه به دست آورده است.

Well Health یک شبکه‌ی ارتباط دو طرفه برای بیماران و سازمان‌های مراقبت سلامت ایجاد می‌کند. هدف این سیستم مدرن‌سازی و بهبود مراقبت‌های سلامت با استفاده از فناوری دیجیتال برای کاهش چالش‌های بیماران و کارکنان خدمات سلامت است. این پلتفرم امکان پیام‌رسانی امن و چندزبانه‌ای را در کانال ارتباطی ترجیحی بیمار (پیام کوتاه، ایمیل، تلفن یا گفتگوی زنده) فراهم می‌کند.

در حال حاضر شرکت Well Health به بیش از ۲۵۰ بیمارستان و سیستم سلامت در سراسر آمریکا خدمات می‌دهد.

در کنار این خبر، شرکت Well Health اعلام کرده که دکتر دانا گلب سفران در سمت معاون ارشد جدید مراقبت مبتنی بر ارزش و سلامت جمعیت این شرکت آغاز به کار کرده است. دکتر سفران پیش از این از مدیران مؤسس Haven (یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک آمازون) بوده است.

منبع خبر از Mobile Health News

 

استارتاپ AliveCor تأییدیه FDA را برای نسل بعدی الگوریتم‌های تفسیر ECG دریافت کرد

AliveCor که یک فناوری ECG شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی و ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای سازمانی برای مشکلات قلب و عروق است، اعلام کرد که نسل بعدی الگوریتم‌های ECG تفسیری این شرکت موفق به دریافت تأییدیه‌ی FDA شده‌ است. دستگاه‌های AlivCor’s KardiaMobile و KardiaMobile 6L، همراه با اپلیکیشن Kardia، به کاربر این امکان را می‌دهند که یک  ECG30 ثانیه‌ای را ثبت کرده و برآورد فوری از چندین وضعیت قلبی دریافت کند.

الگوریتم‌های تأیید‌شده‌ی جدید تعداد اختلالات ریتم قلبی را که دستگاه‌های AliveCor’s Kardia می‌توانند تشخیص دهند، دو برابر کرده و تعداد بیمارانی را که می‌توانند ازدستگاه‌های نظارت از راه دور استفاده کنند، گسترش می‌دهند.

قابلیت‌های جدید اضافه شده، با بروزرسانی نرم‌افزاری دستگاه‌های Kardia در سال ۲۰۲۱ در دسترس خواهند بود.

 منبع خبر از HIT Consultant

 

GigCapital2 Inc با دو شرکت سلامت از راه دور دیگر ادغام می‌شود تا یک شرکت سلامت دیجیتال با ارزش 1.35 میلیارد دلار تشکیل دهند

سلامت دیجیتال

شرکت سرمایه‌گذاری GigCapital2 Inc، طی توافقی با دو شرکت Cloudbreak Health LLC و هولدینگ UpHealth ادغام می‌شود تا یک شرکت سلامت دیجیتال مشترک را ایجاد کنند که یک شرکت پیشرو در مراقبت‌های سلامت دیجیتال جهانی خواهد بود و طیف کاملی از نیازهای سلامت عمومی را ارائه می‌کند.

Cloudbreak Health یک شرکت مسئولیت محدود در حوزه‌ی پزشکی از راه دور و راهکارهای تفسیر ویدیوهای پزشکی است و هولدینگ UpHealth یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سلامت دیجیتال در سطح ملی و بین‌المللی است. ارزش این توافق ۱.۳۵ میلیارد دلار برآورد شده است.

شرکت جدید با نام UpHealth و تحت نماد جدید UPH فعالیت خواهد کرد. این شرکت با ارائه‌ی یک بستر یکپارچه، از برترین فناوری‌ها در حوزه‌های مختلف سلامت بهره برده و نیازهای مختلف حوزه‌ی خدمات سلامت را پوشش خواهد داد و با رشد سریع در بازار به دنبال گسترش و ایجاد تغییر در صنعت سلامت دیجیتال خواهد بود.

شرکت UpHealth در راستای چهار قابلیت سازمان‌دهی می‌شود:

۱. مدیریت مراقبت یکپارچه

۲. سلامت از راه دور جهانی

۳. داروخانه‌‌ی دیجیتال

۴. سلامت رفتاری

منبع خبر از HIT Cosultant

سلسیوم (Celsium)، برنده‌ی Rewired Pitchfet 2020 رسما محصول خود را ارائه می‌کند

Celsium یک دستگاه اندازه‌گیری دما است که از طریق بلوتوث به یک اپلیکیشن متصل می‌‌شود تا به‌طور مداوم درجه حرارت بیمار را کنترل کند. این دستگاه برخلاف دماسنج سنتی، غیرتهاجمی است و با قرار گرفتن در زیر بغل بیمار، می‌تواند هر ۴ ثانیه یکبار و با دقت ۰.۲ درجه، اندازه‌‌گیری دما را انجام دهد.

Celsium موفق شده از میان ۹۰ شرکت‌کننده در رقابت Pitchfest 2020 بالاترین نشان افتخار را کسب کند و به‌عنوان برنده‌ی این رقابت این فرصت را دارد که نوآوری خود را در بیمارستان چلسی و وست مینستر بنیاد NHS و از طریق برنامه‌‌ی نوآوری CW، آزمایش و مقیاس‌بندی کند. 

منبع خبر از DigitalHealth.net

 

برگزاری رویداد سلامت GIANT Health 2020، انگلستان، ۱-۲ دسامبر ۲۰۲۰

رویداد GIANT Health (نوآوری جهانی و فناوری جدید) در تاریخ ۱-۲ دسامبر، ششمین دوره‌ی خود را برای علاقمندان و افراد فعال در زمینه‌ی سلامت، فناوری و نوآوری برگزار می‌کند. این رویداد که طبق گزارش فایننشال تایمز، «بزرگ‌ترین و ارزشمندترین فستیوال بین‌المللی نوآوری فناوری سلامت اروپا» است، شامل بیش از ۲۵ کنفرانس، ۴۵۰ سخنران، کارگاه‌های آموزشی و مسابقه‌ی جهانی استارتاپ‌ها است.

هدف و چشم‌انداز این رویداد ارتقا سلامت و تندرستی مردم در سراسر جهان از راه ترویج نوآوری مراقبت سلامت و حمایت از کارآفرینان فناوری سلامت است.

هر ساله هزاران نفر از مبتکران برجسته‌ی فناوری سلامت، سرمایه‌گذاران، شرکت‌‌های جهانی، پزشکان، مدیران بیمارستان‌ها، مقامات بهداشتی دولتی و استارتاپ‌های فناوری سلامت در رویداد GIANT Health گرد هم می‌آیند تا به ایجاد همکاری‌های تجاری برای سرعت بخشیدن به نتایج بهتر سلامت کمک کنند.

در این رویداد امکان ارتباط با مدیران سطح بالا، تصمیم‌گیرندگان، متخصصان سلامت، مدیران NHS، ارائه‌دهندگان خدمات سلامت و سرمایه‌گذاران مهیا می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند فروش و بازاریابی خود را به حداکثر رسانده و با سرمایه‌گذاران و مشتریان بالقوه‌ی جدید ارتباط برقرار کنند.

از سویی شرکت‌ها می‌توانند محصولات و خدمات خود را به صورت مجازی، از طریق خبرنامه‌های هفتگی و رسانه‌های اجتماعی GIANT برای بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر نمایش دهند.

منبع خبر از Giant.Health

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.